Isnin, 18 Ogos 2014

Doaku kepadaMu



Hari ini ku rasa gembira...
Aku gembira bersama dia...
Aku gembira kerana Dia sentiasa memberi aku rezeki yang baik...
Terima kasih aku ucapkan kepada Mu...
Terima kasih Tuhan atas pemberian Mu yang tak ternilai harganya...
Aku bersyukur dengan apa yang telah engkau berikan kepada aku...
Berkatilah keluarga aku, pasangan hidupku, saudaraku, guru-guruku, pensyarah-pensyarahku, rakan-rakanku dan individu yang mengenali diriku ini...
Ampunkanlah dosa-dosaku seperti mana aku mengampuni dosa-dosa mereka yang membuat jahat kepadaku...
Jauhkanlah aku daripada bencana dan dekatkanlah aku dengan diriMu...

Ku mohon kepadamu Tuhan agar memberkati pengajian kami agar kami berjaya ditempatkan di sekolah di seluruh Malaysia tidak kira di mana kami ditempatkan. Permudahkanlah segala urusan agar berjalan dengan lancar. Berkatilah kami agar menjadi seorang guru yang berkualiti dan guru sebenar guru.

Amen...

Tiada ulasan: